עיסוי זוגי

את עיסוי האיורוודה Seed , עיסוי הדגל של "דרך הגוף", אפשר לקבל גם כעיסוי זוגי, בחדר זוגי עם תוספת מפנקת במיוחד….
בכל שישי,  אנו מציעים לכם את האפשרות להזמין עיסוי זוגי ומיד לאחריו להישאר ולבלות את השבת אצלינו, בצימר על הגג עם ים כחול, ריח משכר באוויר ויחידה פרטית  לבילוי זוגי רומנטי ומפנק.

מסאז זוגי בדרך הגוף, הרבה יותר מספא

בספא "דרך הגוף" אנחנו מאמינים במה שאנחנו עושים. לכן בחרנו להביא אליכם את הטכניקה הייחודית, איורוודה סיד, שמקורה באזור פונה בהודו.
טכניקה של עבודה יסודית ועמוקה לכל חלקי הגוף, תוך שימת דגש על איזון גוף-נפש, התחברות אל הגוף, שחרור לחצים וניקוי רעלים מאפשרים לגוף להתמלא מחדש באנרגיית חיים בריאה.
אנו מציעים את טובי המטפלים בישראל, בחדרי טיפולים מרגיעים, באווירה קסומה אל מול חוף הים, כיבוד טבעי, מוזיקה מרגיעה ומבטיחים חוויה בלתי נשכחת לגוף ולנשמה. ועכשיו גם עיסוי זוגי.

או… שלחו פרטים ונחזור בהקדם

    * שם

    * דואר אלקטרוני

    מספר טלפון

    לקוחות מספרים

    לכבוד יום הנישואים העשירי שלנו חיפשנו עיסוי זוגי ,קיבלנו המלצות חמות על ספא ביפו, החוויה שקיבלנו בדרך הגוף הייתה יוצאת דופן, מסאז זוגי, המטפלים, הבית, האירוח והים, היה מושלם, נראה לי שאנחנו יודעים איפה נחגוג בשנים הבאות…..

    “חוויה בלתי נשכחת, לצאת אל העולם בכוחות מחודשים.”

    אחרי שעה וחצי של עיסוי עמוק המעניק לעור, למערכת הדם והלימפה ולשרירים טפיחות עידוד ויחס חם, נותר רק לפסוע אל הגג לשאוף אוויר וכחול של ים, ולצאת אל העולם בכוחות מחודשים ובתחושה שבסך הכול הוא בכלל לא רע ואפילו די נחמד.

    "הרבה זמן חיפשתי עיסוי שיקרב אותי לאדמה ויגרום לי לעוף לשמים, קיבלתי עיסוי שטיפל בכל חלק בגוף ,יצאתי בן אדם חדש. תודה תודה תודה".
    הילית, שער העמקים
    "קיבלתי SMS להתייצב ברחוב מנוחה 3 , חנייה ברחוב מרגוע … כבר התחיל טוב, הכל מסביב הרגיש נכון ,העיצוב, האנרגיות והנוף לים. אמרתי לעצמי יותר טוב מזה לא יכול להיות ואכן היה… 80 דקות של שיכרון חושים. ללא ספק העיסוי הכי טוב, מפנק ומרגיע שקיבלתי בחיי!!! סוף סוף מישהו הבין שעיסוי על מזרן קשיח זה ה'דבר ומיטות עיסוי זה פאסה… כשירדתי למטה קיבלתי קינוח מפנק וטבעוני ,שבאותו רגע היה נדמה לי שזה הקינוח הכי טעים שאכלתי בחיי, היום אני מבינה שזה העיסוי 🙂 נתראה בקרוב…"
    Meirav Basson
    "פרגנתי לעצמי בחכמה יתרה, מודה! הגעתי לטיפול אצלכם ביום שעברתי דירה, שעות ספורות לאחר שיצא אחרון המובילים… היה (שוב) מעולה והפעם יותר מתמיד- הדבר הנכון בזמן הנכון!"
    Droit koshet