בכל יום אנחנו מקבלים מילות שבח ותודה על הטיפול הייחודי שלנו, לוח התודות שלנו כבר מלא עד אפס מקום, אבל מידי פעם מגיעה תודה מרגשת במיוחד. הפעם התודה כל כך נגעה לליבנו שבחרנו לשתף אותה אתכם.
"חברה טובה המליצה לי על ספא ביפו, אמרה שזה מקום מיוחד וקסום שנמצא ממש על חוף היום, עוד סיפרה שעושים שם טיפול מיוחד שהגיע מהודו ואין בארץ. זה נשמע כ"כ אקזוטי ומיוחד שמייד התקשרתי לקבוע לי תור. כבר כשנכנסתי, הבנתי על מה דיברה החברה. הגעתי לבית יפואי יפייפה, הדלת נפתחה ואת פני קבלה אישה מלאת חיוכים שהזמינה אותי לשבת על כורסאות הווינטג' המדהימות וכיבדה אותי בתה צמחים שהם מבשלים בעצמם, כשברקע נשמעה מוזיקה טובה ומרגיעה (באמת אחלה פלייליסט יש לכם…). כל ההקדמה המוצלחת הזאת לא הכינה אותי לחוויה האמיתית- טיפול האיורוודה סיד מידי הזהב של נטע!!! גם כשהיא הגיעה וישבה להסביר לי על הטיפול, מה ואיך הולך להיות, עדיין לא הבנתי עד כמה עיסוי יכול להיות טוב ומשמעותי.
המגע של נטע הוא באמת מיוחד במינו, נראה שהיא חשה וחווה את הגוף שלי דרך התנועה שלה. יודעת להתריע מתי קצת יכאב וכמה עמוק היא יכולה להיכנס עם התנועה. מכוונת אותי לאורך כל הטיפול בקולה הרך והשקט, ובנשימותיה המנחות את נשימותיי. תנועות המגע שלה זורמות בהתאמה מושלמת לתנועה הטבעית של הגוף שלי, עד שלעיתים זה מרגיש כמו ריקוד זוגי בו היא מובילה ואני מתמסרת.
כשהמליצו לי על עיסוי איורוודה בדרך הגוף ובמיוחד על נטע, הבנתי שאני הולכת לקבל עיסוי טוב, אבל לא הבנתי את גודל החוויה, זה הרבה מעבר ל"רק עיסוי" זה ממש טיפול גופני-רגשי, טיפול רקמות עמוק לגוף ולנשמה.
תודה רבה על אירוח מושלם ועל חוויה מיוחדת במינה, אני כבר מחכה לפעם הבאה."
נטע גולן שוויצר ~ מקימת והבעלים של ספא דרך הגוף, מטפלת בכירה ומכשירת מטפלים בשיטת איורוודה Seed, מתמחה בעיסוי תאילנדי, רפלקסולוגיה ובשיטת אבי גרינברג.