Loading...

עיסוי לנשים בהריון – שבוע 17 ואילך

עיסוי בהריון, מסאז בהריון, עיסוי לנשים בהריון, מסאז לנשים בהריון

עיסוי לנשים בהריון

עיסוי לנשים בהריון משלב שמנים המתאימים במיוחד לנשים בשלבי ההריון השונים. העיסוי משחרר מהמתח הרב שמצטבר במהלך ההריון באזור הגב התחתון וברגליים, מקל על בעיות שינה ומשרה רגיעה, שלווה ושקט. עיסוי נשים הרות מכין את האישה לקראת הלידה ומגמיש את השרירים והרקמות לקראת המאמץ שייחוו בלידה. העיסוי מתבצע בעזרת שמנם עדינים המתאימים לתקופת ההיריון והאישה העוברת עיסוי באופן קבוע בעת ההיריון מקלה על עצמה בתקופת ההיריון. השינויים הפיזיים המתחוללים בגוף האישה בזמן ההיריון יוצרים לחץ על מערכות שונות בגוף. הרחם הגדל מוסיף משקל רב, המעמיס בעיקר על השלד ומשנה את היציבה. כל אלו באים לידי ביטוי בכאבי גב תחתון, לחץ בצוואר, כאבים במפרקי הברכיים והירכיים. העומס על מערכות הגוף מביא ליצירת בצקות ברגליים וגורם לקשיים בשינה וכדומה. העיסוי יבוצע על-ידי מטפלות מקצועיות שהוסמכו לכך. הטיפול אורך 80 דקות ולאחריהן עוד כעשר דקות של מנוחה בחדר הטיפולים. בימים א-ה ניתן לקבל טיפול של 45 דק׳.

איורוודה, שיטת הרפואה הראשונה בהיסטוריה האנושית

עיסוי בהריון, מסאז בהריון, עיסוי לנשים בהריון, מסאז לנשים בהריון

עיסוי מסאז לנשים בהריון

איורוודה, שפירושה מסנסקריט "מדע החיים", היא שיטת הרפואה הראשונה בהיסטוריה האנושית, ושורשיה ניטעו כבר לפני למעלה מ-5000 שנים. ככזאת, עקרונותיה מצויים ברפואה הקונבנציונלית, ברפואה הסינית ובשיטות רפואה של תרבויות נוספות. האיורוודה מבוססת על יכולתו של הגוף המאוזן לרפא את עצמו.

    * שם

    * דואר אלקטרוני

    מספר טלפון

    מה אתם מקבלים אצלנו?

    ספא "דרך הגוף" הוקם על ידי צמד המטפלים נטע גולן-שוויצר ומריאן שוויצר, שיחד עושים חיבור יצירתי ומפנק בין אהבותיהם הגדולות ביותר – אהבת האירוח ואהבת הטיפול. כאן תוכלו גם לחגוג יחד כקבוצה באירוע פרטי המשלב טיפולי עיסוי, אירוח מפנק ונוף רוגע.
    אנו מציעים את טובי המטפלים בישראל, בחדרי טיפולים מרגיעים, באווירה קסומה אל מול חוף הים, כיבוד טבעי, מוזיקה מרגיעה ומבטיחים חוויה בלתי נשכחת לגוף ולנשמה.
    את עיסוי האיורוודה Seed , עיסוי הדגל של "דרך הגוף", תקבלו בחדרים מרגיעים ונעימים המשלימים את השקט והמנוחה.